Sporządzanie deklaracji podatkowych

Deklaracje podatkowe Chorzów i Śląsk

Deklaracje podatkowe to nieunikniony obowiązek każdego podatnika, płatnika i inkasenta, co wynika z przepisów prawa podatkowego. Najpopularniejszymi są deklaracje PIT oraz VAT. Jednak jest ich znacznie więcej, na co powinni zwrócić szczególną uwagę przedsiębiorcy. Twoje Biuro Rachunkowe Chorzów obejmuje swoim działaniem przede wszystkim Śląsk, jednak oferujemy również współpracę zdalną z mieszkańcami całego kraju. Gwarantujemy profesjonalnie sporządzone deklaracje podatkowe dla firm i osób prywatnych.

Sporządzamy wszystkie rodzaje deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT i inne

Niezależnie od rodzaju deklaracji podatkowej, nasi klienci mogą mieć pewność, że powierzając nam to zadanie, wszystko zostanie sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli mają Państwo wątpliwości co do tego, którą z deklaracji należy złożyć, zapraszamy do kontaktu z pracownikami naszego biura.

W jakim urzędzie złożyć deklarację podatkową?

Deklarację podatkową należy oczywiście złożyć we właściwym Urzędzie Skarbowym. Czym jest jednak właściwy Urząd Skarbowy? Zazwyczaj jest to US zgodny z miejscem zamieszkania lub miejscem zarejestrowania działalności. Nie zawsze jednak sytuacja jest tak klarowna. Twoje Biuro Rachunkowe oprócz odpowiednio sporządzonej deklaracji podatkowej gwarantuje także pomoc przy wyborze odpowiedniego Urzędu.

Jakie są terminy na złożenie deklaracji podatkowej?

Deklaracje podatkowe VAT-7, VAT-UE oraz JPK_VAT należy złożyć do 25 dnia następnego miesiąca lub w przypadku rozliczeń kwartalnych do 25 dnia miesiąca po zakończeniu kwartału. Deklaracje PIT, musimy złożyć do 30 kwietnia za rok poprzedni (wyjątkiem jest rok 2020, w którym można złożyć deklaracje PIT aż do 1 czerwca). Istnieje jeszcze kilka deklaracji podatkowych jak: CIT-8 PCC-3 czy DT-1, o różnych terminach składania. Zapraszamy do współpracy z Twoje Biuro Rachunkowe, my złożymy za Państwa wszystkie deklaracje na czas.

Deklaracje podatkowe 2020

Wszystkie aktualne druki na rok 2020 znajdą Państwo na stronie https://www.podatki.gov.pl/e-deklaracje.

W związku z wyjątkową sytuacją panującą nie tylko w kraju, ale na całym świecie, Ministerstwo Finansów wydłużyło terminy na składanie niektórych deklaracji. Proponujemy jednak powierzyć deklaracje profesjonalistom. Sprawy załatwiamy stacjonarnie, jak i elektronicznie.

Sporządzanie deklaracji podatkowych przez biuro rachunkowe w Chorzowie.

• 5 star review  Bardzo serdecznie polecam współpracę z tym biurem rachunkowym. Bardzo mi pomogli w sprawach związanych z ZUSem. Nie muszę się stresować i przejmować prowadzeniem ksiąg podatkowych - na co nie mam głowy. Pozdrawiam 🙂

thumb DamiQ
    8/11/2020
  • 5 star review  Polecam współpracę z biurem rachunkowym. Dziękuję za pomoc w sprawach z urzędem skarbowym oraz ZUS-em. Nie muszę się przejmować deklaracjami czy prowadzeniem ksiąg podatkowych. co pozwala mi się skupić na prowadzeniu firmy.

thumb Piotr Sierant
    7/19/2020

Zobacz nasze inne usługi

$

Zadaj pytanie

Jak przydatne były informacje na tej stronie?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Oceń ten post jako pierwszy.