Sporządzanie deklaracji podatkowych

netto za osobę

Deklaracje podatkowe to nieunikniony obowiązek każdego podatnika, płatnika i inkasenta, co wynika z przepisów prawa podatkowego. Najpopularniejszymi są deklaracje PIT oraz VAT. Jednak jest ich znacznie więcej, na co powinni zwrócić szczególną uwagę przedsiębiorcy. Twoje Biuro Rachunkowe Chorzów obejmuje swoim działaniem przede wszystkim Śląsk, jednak oferujemy również współpracę zdalną z mieszkańcami całego kraju. Gwarantujemy profesjonalnie sporządzone deklaracje podatkowe dla firm i osób prywatnych.

Sporządzamy wszystkie rodzaje deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT i inne

Niezależnie od rodzaju deklaracji podatkowej, nasi klienci mogą mieć pewność, że powierzając nam to zadanie, wszystko zostanie sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli mają Państwo wątpliwości co do tego, którą z deklaracji należy złożyć, zapraszamy do kontaktu z pracownikami naszego biura.

W jakim urzędzie złożyć deklarację podatkową?

Deklarację podatkową należy oczywiście złożyć we właściwym Urzędzie Skarbowym. Czym jest jednak właściwy Urząd Skarbowy? Zazwyczaj jest to US zgodny z miejscem zamieszkania lub miejscem zarejestrowania działalności. Nie zawsze jednak sytuacja jest tak klarowna. Twoje Biuro Rachunkowe oprócz odpowiednio sporządzonej deklaracji podatkowej gwarantuje także pomoc przy wyborze odpowiedniego Urzędu.

Jakie są terminy na złożenie deklaracji podatkowej?

Deklaracje podatkowe VAT-7, VAT-UE oraz JPK_VAT należy złożyć do 25 dnia następnego miesiąca lub w przypadku rozliczeń kwartalnych do 25 dnia miesiąca po zakończeniu kwartału. Deklaracje PIT, musimy złożyć do 30 kwietnia za rok poprzedni (wyjątkiem jest rok 2020, w którym można złożyć deklaracje PIT aż do 1 czerwca). Istnieje jeszcze kilka deklaracji podatkowych jak: CIT-8 PCC-3 czy DT-1, o różnych terminach składania. Zapraszamy do współpracy z Twoje Biuro Rachunkowe, my złożymy za Państwa wszystkie deklaracje na czas.

Deklaracje podatkowe 2020

Wszystkie aktualne druki na rok 2020 znajdą Państwo na stronie https://www.podatki.gov.pl/e-deklaracje.

W związku z wyjątkową sytuacją panującą nie tylko w kraju, ale na całym świecie, Ministerstwo Finansów wydłużyło terminy na składanie niektórych deklaracji. Proponujemy jednak powierzyć deklaracje profesjonalistom. Sprawy załatwiamy stacjonarnie, jak i elektronicznie.

Opinie naszych klientów

15 komentarzy(e) dla Sporządzanie deklaracji podatkowych

1. Grażyna Klimczak (zweryfikowany)

Biuro rachunkowe na najwyższym poziomie. Profesjonalne podejście, miła obsługa. Wszystko dopilnowane i dopięte na ostatni guzik.

2. Danuta Juszczak (zweryfikowany)

Bardzo profesjonalne i solidne biuro. Kompleksowa i miła obsługa, polecam.

3. Roman Hanajczyk (zweryfikowany)

Wspaniała, profesjonalna obsługa. Obsługa na najwyższym poziomie. Widać, że pracownicy wraz z Panią Aliną właścicielką biura mają ogromną wiedzę i wykonują swoje obowiązki z pasją.

4. Andrzej Jaskulski (zweryfikowany)

Twoje Biuro Rachunkowe to najlepsza kancelaria podatkowa, z jaką do tej pory współpracowałem. Jestem bardzo miło zaskoczony profesjonalizmem i chęcią zaangażowania się w sprawy Klienta. Polecam.

5. Grażyna Michałowska (zweryfikowany)

W pełni profesjonalne podejście do spraw Klienta. Miła obsługa. Polecam.

6. Agnieszka Dunin (zweryfikowany)

Dzięki Wam nie muszę się już stresować przy każdorazowym wypełnianiu kwitów PIT. Profesjonalna kadra pomaga mi we wszystkim krok po kroku. Niby nie jest to nic trudnego, a jednak człowiek woli mieć pewność. Polecam serdecznie.

7. Beata Szulc (zweryfikowany)

Z usług Twojego biura rachunkowego korzystam już od dłuższego czasu i przyznam, że są oni specjalistami w swoim fachu. Bez względu na problem, z którym do nich przychodzę, zawsze otrzymuję pomoc i doradztwo wysokiej jakości. Doskonały kontakt z pracownikami sprawia, że przyjemnie się z nimi współpracuje.

8. Maksymilian Jakubek (zweryfikowany)

W biznesie cenię sobie profesjonalizm, którego na próżno szukać w tych czasach. Miło się więc zaskoczyłem, widząc poziom Twojego biura rachunkowego – wszystkie moje sprawy zostały załatwione sprawnie, dopięte na ostatni guzik z pomocą naprawdę przemiłych pracowników.

9. Lena Kwiatkowska (zweryfikowany)

Podoba mi się precyzyjność Twojego biura rachunkowego oraz zaangażowanie pracowników, którzy dokładają starań, by zapewnić bezpieczeństwo danych oraz finansów. Na pewno jeszcze tutaj wrócę nieraz, gdy będzie taka potrzeba. Serdecznie polecam za profesjonalizm i wywiązywanie się z obowiązków.

10. Roman Tarasiewicz (zweryfikowany)

Biuro rachunkowe godne polecenia. Kompetentna i bardzo miła obsługa.

11. Andrzej Kulesza (zweryfikowany)

Profesjonalizm i rzetelność, jeśli chodzi o prowadzenie dokumentacji oraz sporządzanie wszystkich deklaracji, jakich potrzebowałem.

12. Cyprian Jaworski (zweryfikowany)

Miałem już do czynienia z kilkoma biurami rachunkowymi, jednak to jest wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Dobre podejście do klienta i pomoc w przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań.

13. Jan Mrozek (zweryfikowany)

Polecam biuro rachunkowe. Doświadczenie i znajomość przepisów.

14. Julita Kamińska (zweryfikowany)

Polecam biuro rachunkowe. Dobrze zorganizowane, dokumenty wypełniane na czas. W razie pytać zawsze mogę liczyć na wyczerpującą odpowiedź.

15. Karol Zieliński (zweryfikowany)

Jestem bardzo zadowolony z obsługi biura rachunkowego. To duża wiedza, ale także znajomość przepisów.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Zadaj pytanie